one thing is that i'm totaly fucking in love with you !

torsdag: skola först, vi skulle ha håla sista timmen  på livskunskapen men så lenabajs sa att vi skulle ha hel klass för vi skulle prata om lugn lunch som vi har på tisdag -.- ;o sen åkte jag in till stan träffa molly där, skitlängesen jag har träffat henne så det var kuligt! jag köpte:
*adidas tröja Stadium
*lång kofta Gina
*leggins med typ lappar med skinn lr vad man ska säga ;p Åhlens
*glasögon Glitter
*väska Åhlens
*bälte Gina

fredag;skola idag igen -.- men äntligen freadg! efter skolan åkte jag hem till filippa & felicia:)
deras mamma fyllde år så vi gratta henne, åt middag där & fika där gottgott :) & så kom de lite gäster,
av mig fick hon en grytlapp haha ;p jag åkte hem kl. 20.00. när jag kom hem titta jag på sommaren med göran
asså jag fattar inte hur willy kan vara kvar ;o han ska ut! ;p nån annan som håller med? (aa'

lördag; träning kl. 12. vi hämtar upp filippa på vägen sen efter träningen så kommer filippa med mig hem. kl halv fyra ska vi bort till gäster i Upplands Väsby. så filippa kommer inte kunna vara här så länge :(



linablomqvist'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0