övernattning hos lina (a)

oj , nu sska jag skriva sjukt mycket saker som jag & lina gjorde på övernattningen hos henne :d
först åkte lina hem till mej, för jag hade inget att göra så jag ville vara med henne. så hon kom hit ett tag ! :d
då fotade vi massa, lina lägger upp bilder sen :)  sen så gjorde vi saker, massa danser vi ska ladda upp senare när vi har tid & kan fixa.  sen åt vi mat här..

jag började packa sen eftersom att jag & lina bestämmde oss för att jag skulle sova där. så linas pappa kom efter att vi ätit så vi hoppade in i bilden & åkte hem till lina.

när vi kom till lina så gick vi in på hennes rum & böt om & gick ut direkt, för vi skulle åka pulka :DDD  sen hittade vi små skidor vi började åka med, men mina var trasiga så bandet åkte upp hela tiden -.-  till slut gav vi upp, så vi åkte snöskoter istället !  fett kul ! jag satt bakom på en liten bob medans lina körde. jag sa att hon inte skulle åka fort, gissa vad hon gjorde ? aja, jag överlevde..sen satt jag mej bakom henne på den istället, hahah fett skoj!  men det kändes som att vi skulle välta hela tiden :d Lina ville att jag skulle prova åka men jag vågade inte :$$  sen gick vi in , då började vi bygga pussel, satt & byggde i några timmar (a) sen började wipeout ! det var super najs, sverige vann ju nästan men affrot var sämst islutet -.-   sen blev klockan 10 ? så vi gav oss & började kolla film.

det var filmen 11:14 . den var fett kul, lite scary movie i allt :d  det började med att en kille satt i en bil & pratade med en tjej, sen kommer plötsligt ett lik ner på bilen :s  sen börjar det häna massa skumma saker när dom bläddrar tillbaks itiden !  det är jätteskumt ! :s  kolla på filmen, det är jättesvårt att förklara ! den var jjätterolig men ändå läskig. när filmen var slut somnade vi ganska direkt.  vi hade byggt en jättemysig koja vi sov i! har bild , men jag tror inte lina vill att jag ska ladda upp den :p

jag vaknade ett tag efter att lina vaknat ! gick upp & ut iköket där lina satt & byggde pussel. så jag satt mej bredvid henne & byggde. efter ett tag började hon med frukosten & jag fortsatte bygga lite. sen satt vi oss vid tv:n. det var inget bra på tvn så vi fortsatte med pusslet & åt frukost samtidigt. vi blev aldrig klara med pusslet för att det blev nåt konstigt :s  det var minst 200 bitar  så vi såg vad pusslet föreställde !  det var en bild på lina & hennes mamma .  sen så spelade vi gitarr hero (stavning)  det var skitkul, vi körde massa olika saker ! (a) sen var en städerska där så vi städade undan kojan & alla saker vi gjort mysigt med. alla gossedjur & kuddar så att städerskan kunde skura & sånt. sen spelade vi lite till!   efter ett tag böt vi om & gick ut. körde skidor, tog ett par andra denna gång så det gick lite bättre.  var ute ikanske 1-2 timmar innan vi gick in & åt lunch. haha, vi tog sönder ett pussel linas lillebror byggt klart dan före som hade 210  bitar, sen byggde vi ihop det. set var jättesvårt :o men vi blev klara efter 2 h 30 min kanske. sen gick vi ut och byggde en fågelholk. ganska lyckat(y) sen gick vi & åkte mer pulka, efter det  gick vi in & åt lite mat.  
mamma kom efter bara några minuter. vi åkte hem & jag fick i mej lite mer mat. nu sitter jag här & har skrivet välllldigt mycekt -.-    nästa gång får lina skriva allt (a)   

tack för gästbloggningen underbara nikki, din blogg är &så så jävla grym!  älskar dej fotbollsproffs ! ♥
imorgon blir det skola, dåligare uppdatering blir det när det är skola :(   men ska försöka.
hadet :*  / filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0