skrivlust !

har skrivlust ? men vet inte vad jag ska skriva om.. lina kommer väl antagligen uppdatera efter att hon vart på bio (a)  jag kollar på tv .. men jag vet inte vad jag ska göra sen. farmor kom hit med en hel påse godis ;o jag kan skriva om :

fotboll.
i fotboll hejar man såklart på loverpool & dif.  juste (a)  idag fyller fernando torres 26 år & ronaldinho fyller imorgon! men fotboll är absolut den bästa sporten. har spelat i 8 år kanske ? det finns sjukt mycket att skriva. man riskerar ganska mycket i fotboll, man kan skada sig rejält & i värsa fall dö. men vad gör man inte för sporten ? :o älska fotboll! ♥

dinosaurier
tänk om dom inte skulle dött ut ! hur skulle människan leva då ? skulle dinosaurierna vart snälla mot oss eller skulle vi vart mat direkt ?  det finns många tankar, jag tror att dinosaurierna fortfarnade lever med oss, men som fåglar ! det finns många som undrar ifall fåglar & dinosaurier var släkt. men det kan man inte veta.  det skulle vart ett äventyr att leva med dom & om man tänker tillbaks så kan man inte tro att dinosaurier levt.  kan låta töntigt att jag skriver om detta ,men det är för att jag ser på hjärnkonoret & dom pratar om dinosaurier. lite intressant faktiskt.

nu ska jag pröva & göra en header till min & linas blogg. men kajsas är super (y)   men ska kolla om det går bra att göra en ny, ska fika snart. ha det bra sålänge ! :*
/flipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0