stan med min apelsin (a)

även fast man sliter med att uppdatera så får man väldigt lite besök.. tumme ner !

idag var det skola,  matte först..nån kängrutävling svårt vare ohja !  men fattade lite grann.
sen var det fysik, prov 14 april -.-  sen hade vi diagnos isf biologi !
men det var hur lätt som hääälst, förutom att jag slarvade med 2 tal bajs :(    
på so:n hade vi vikarie, typ superbra (y) hoooost.. vi gjorde lite karta sak & jag hade superont i magen av allas skrik & bråk. men det gick över sen ! på träslöjden är jag nästan klar med min sak till farmor & farfar.  mi mobil lag i matildas ficka, & hon hade gått så jag fick springa skitlångt !  jag hann presic få tillbaks den innan hennes buss kom *pust* 

sen drog jag & felicia till stan där vi mötte upp underbaraste nikki!  vi gick lite överallt, leggingsen jag vill ha har fortfarande inte kommit :(  sen så gick vi till gina, åg gud pinsamaste saken hände !  felicia prövade en jätefin tröja , så skulle jag säga henne en sak så jag skriker : FELICIA ! hon säger:  aa,        så jag går & drar upp ett upptaget omklädningsrum, gissa om det var felicia som stod där inne ?  nej det var det inte ! ;o   så jag & nikki sprang i ett omklädningsrum & jag blev rööööööööööd :$   sen började jag gråta för att jag skratta så mycket (a)  aja, vi skulle fika &så men alla fik var fulla så vi gick till donken -.-  sen drog vi hem !  
jag fick med mej :
jeansskjorta 199:- (gina tricot)
2 vita rosetter 29.50 :- (h&m)
present till julia (jalhdfew

I HOPE YOU DON'T CARE IF I BUY THE SAME SHIRT THAT YOU HAVE, I DON'T FIND ANYONE ELSE..
/ Flipps :d  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0