trevlig upplevelse.

har presic tagit en varm dusch.
suttit i en varm badtunna med en kall läsk, trevligt sällskap & en trevlig utsikt.
underbart dagen före skolan. det gjorde min dag!
igår var jag inne & kollade film iställetför att bada tunna.
det ångrar jag verkligen, det blir flera gånger. jag rullade mej dock inte i snön.
jag kunde ståt utan kläder i den kyliga vinden hur länge som helst .
det var upplevelsen för en stund sen. förbereder mej inför morgondagen .
ska sova, matildi kommer kanske inte till skolan imorgon, hon är sjuk.
aja..överlever jag ?  det tror jag nog , har annat gott sällskap.
nu ska jag & min syster ta det lungt.
sovgotttt ! :) ♥
/ filippaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0