update !

lina ,du har inte uppdaterat på ett tag!
idag var det skolan, pain att gå upp en timme tidiagare -.-
& i skolan när man ser dom icke omställda klockorna så fäller man en tår.
hur kan gå upp 6 fast klockan egentligen är 7 ? :o
aja, tyskan var chill!  vi böt platser, jag sitter bredvid kiki!
svenskan & biologin var såklart inställd så vi hade håla i 2 h.
alla som hade sovmorgon kunde sova till kvart i 1 typ -.- 
aja, vi hade 2 lektioner 3 om man räknar med fotbollen.
så dagen var ganska lugn! ;d  
aja, gick på stan ett tag med amanda & felicia.
träffade amandas bror efter ett tag, haha! dom körde sten,sax,påse om vart dom skulle äta.
haha, nu är jag hemma & har varit det i några timmar (a)  vi har rensat ut hela mitt skåp & lådor med kläder.
haha, det tog ju sin lilla stund, men det var det värt!  sen kollade vi på det failade programet guldfeber!
aja, nu ska jag kolla på sista delen av saltön ;'(   jag hatar programet sarkastiskt ! 
nu ska saknade älsklingen becka fixa header eftersom att min vann !
/ filippaa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0