wake up in the morning feeling like p.diddy

in för att tjata, men kommentera ? (a)

hellooo, idag har ja igen aning om vad jag ska göra ! :o
jag vill vara med bästis lina , men vet inte om det går !
aja, jag har iallfall så mycket damp.
hur kunde anna vinna? ;o   alla var fulla som röstade, liksom ! grattis, sist i esc ? hur många kommer kolla på det nu ? ååååååh, salem al fakir i mitt hjärta ! jag älskar låten  liksom han! han är ju fucking amazing, harn har gjort hel allt själv & bara det är awesome.  haha, han hade iallafall bra, när bg kom in ;d   jag har iallfall joinat maddes grupp på fb, den är färjävlans bäst assååå ohja!  aja, jag ska lyssna sönder annas låt & se om jag kan börja gilla den  ?  stor chans .. ska ringa lina nu :*   
/filippaaa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0