your out of my life..

skolan today, super ****** (y)
åkte med pappa imorse, kom till station 5 i. men kallt, nja..det var det inte :d  lina & binjo kom efter ett tag. anna kom &så efter ett tag & började skicka låtar jag ville ha (a) i skolan började vi med matte, tråkigt som vanligt. jobbade ganska många tal ! diagnos på fredag & prov på onsdag.  efter den lektionen hade vi bild (a) vi målade manga, gick ganska bra för mej sats ni vet.  kan kanske rita en manga bild & lägga upp sen :$   iallafall, efter bilden hade vi engelska, gjorde typ inget. läste igenom texten & gick igenom övningar jag missat när jag varit sjuk. alla som hade tyske skulle kanske få slippa den , men maria gav inte med sig. så lektion blev det ! en lååång lektion -.-
juste ! när jag & lina skulle in på engelskan stod vi & gjorde sådär med fötterna, då kommer bjurström & säger: sluta göra så där, nån kan göra illa sg & börja gråta !
vi gör det väl på egen risk, + att det är en dans. inte en mördarlek -.-  men iallafall, på tyskan läste vi kapitel 8 som vi gjort vääääldigt många gånger.   sen var det mat, typ pasta med sås. jag tog broccolipaj (stavning) det är supergrejjjt.  sen väntade jag på binjo, lina & matilda.

när dom kom efter en kvarts lektion så sprang vi allt vad vi hade till bussen :o vi hann preciiiis !  sen satt vi oss på väg till fyrishov & pustade ut. binjo gick av eftersom att hon skulle "hem"  hon mådde "dåligt" :d   så jag matilda & lina gick av vid stadshuset & väntade på bussen. det var nån gubbe som stog & skrek om massa bussar ? ;s  aja, när bussen kom hoppade vi på & åkte till fyrishov. alla var där när vi kom så vi fick vänta på anni. när anni kom så började hon ge ut information.  sen sprang alla in ! tjejerna fick bada fritt i 30 min. medans killarna simmade. jag fick låna en bikinitopp av matilda eftersom att min är genomskinglig typ :$$$ tack älskling ! sen var det våran tur att simma, vi simmade bröst i 10 min, sen rygg. mitt ben var kostigt så det stramade till hela tiden ;s  jag & lina var dom ända som hade simglasögen (yy) men när alla killar kom så drog vi av oss dom ..  sen badade jag lina & felicia kvar i 2 timmar kanske (a)  lilla linus är så söt med sit hår :d   

aja, sen drog vi hem & jag gjorde stoooorstädning till kaninen.
dvs, städade ur allt gammalt halm. skurade & la in nytt i buren. skurade av alla hans saker, nytt vatten & ny mat. fräschade till skålar & allt. skurade av hans leksaker . krattade bort gammalt bajs & hö/halm fårn marken. la dit nytt & sen gick jag & amanda & tömde en plastsäck med bara massa skit. vi tänkte dra den på skottkärra för den vägde ju ganska mycket ! men det gick inte så bra, så vi släpade den x'd.  sen var det klart !   

gud vad mycket jag skriver all time ? haha, även fast jag inte har lust nu!  saknar min otrloigt bästavän nikki som jag inte träffat på evigheter ;(  men vi ska vara merd varandra på fredag som tur är :) om en timme är det andra avenyn ♥  jag ska ta det lungt nu !     / ha det bra  :*  filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0