baby ooooh

linaaa, bli inte sur men 84 besökare igååååår :]

assåååå, jag vaknade klockan halv 4 av åskhelvete som dundrade.
så felicia vaknade också som tur var (a)  så vi pratade ett tag.
sen lugnade åskan ner sej så vi kunde sova igen, vaknade klockan halv 10 sen.
gick upp och satt vid datorn på tv:n för palla min sega datoor =D  
gick in på bloggtrafik (på http://fflippis.blogg.se inte vår)  & fixade 167 garanterade.
naaajs, så slipper jag klicka hela hela tiden, ska fixa lite klick till denna blogg också.
senare idag vet jag inte vad jag ska göra, ska väl gå ut till chipp & kolla om han vill ut.
eftersom att det är ganska blött kanske inte den grodan vill ut  =]   
men vi åt väääääääärldens godaste hembakta bröd som någonsin existerat.
anna bakade det, mmmmmmm.. nybakt varmt bröd med massa godsaker på. awesme.
palla skriva !   PUSSS / filippa♥

LINA VÄRLDENS BÄSTA VÄN, JAG SAKNAR DEJ!  KOM HEM =[ <3333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0