denna varma vind smeker mot min arm...

shaaa alla !
här är det skiiiiiitvarm vind ;oo det är som när man är utomlands typ..
vi har precis kommit tebax från vår sommarstuga där vi har ätit nyfiskad rökt aborre. Nu känns det som sommar ! Skön känsla eller vad ?!
i sommar ska binjo & jag fiska så att vi aldrig vill äta fisk igen ((: läääääängter såå mycket !
9 juli kommer bianca till mig! om hon inte åker till warszawa, som hon är så rädd för att hon ska göra, min lilla bianca :(( hahah
ikväll sover min kusin nadja här, det ska bli skoj ,
ska nog titta på good luck chuck.

hare skönt brudar & töntar ;pp neej driver..
men puss & smek som binjo brukar säga !
saknar alla gryymt mke !

Kommentarer
Postat av: Bianca

men du är väll utomland lilla gmn?



längtar till att joina dig i finland (hoppas bara inte jag är allt för finnig när jag kommer tillbaka til sverige ;D) hahaha mitt skämt äger så hååårt!



:D <333333

2010-05-13 @ 19:45:15
URL: http://rodriguesdemiranda.blogg.se/
Postat av: lina (:

men llla söta rara bianca, finland är inte att vara utomlands ! det är som i sverige !

haha jo när du kommer hem kommer du ha glömt bort hur man pratar svenska ! <3333333

2010-05-13 @ 19:56:05
URL: http://filippaandlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0