FILIPPA IN THA HOUSE ! :D

heej !  jag vill bara säga att jag saknar lia otroligt mycket !
vem ska få mej på bra humör i skolan om inte hon ? =D
eller jo det finns det ju många som kan , men inte på det sättet hon gör det =(

idag ska jag iallafall ha träning, utan lina =(   bajsss vad dåligt allt blir utan henne.
menmen, skönt att träningen är tidigare idag , jag har inte uppdaterat på jättelänge.
det är inte så bra av mej (a)  men ska försöka göra det lite då & då eftersom att lina inte är hemma.
så hon kanske inte uppdaterar så mycket eller inte alls. aja, ska inte skriva s mycket ner =D
skriver KANKSE mera senare , puss / filippa♥

Kommentarer
Postat av: Bianca

vill bara säga,fuck you filippa! :D <3333333

2010-05-13 @ 11:23:41
URL: http://rodriguesdemiranda.blogg.se/
Postat av: Sophie

fin blogg du får gärna kommentera och ta en titt på min blogg!

2010-05-13 @ 12:15:10
URL: http://sophiehansons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0