grillkväll + bilder

hej!  igår hade vi grillkväll med massa trevliga människor.
så jag kunde inte uppdatera så mycket, men nu ska jag !
fick fota lite också , får nog inte lägga upp alla bilder för vissa kanske inte vill komma ut på bloggen & visa sig. men jag ska kolla om det är nåt foto jag vill lägga upp.  euuhm  aa , kvällen var awesume helt enkelt =DD

idag vaknade jag först kvart i 10 tror jag ?  sen somnade jag om till klockan 11,
eftersom att min familj äter tidig frukost så var jag för sen & jag pallade inte ta fram.
så jag äter min choklad istället =D  sen gick jag utt till chippen & gav han grönt..
ska göra rent till honom senare idag .. =))  senare ska jag väl städa & vara ute en sväng.
sen packa inför morgondagen & säga farväl till detta "lov"  bajs att det var så kort -.-
jag & julia skulle ju vara med varandra detta lov, men som vanlig blev det inte av.
vi lovar varandra VARJE lov att vi ska vara med varandra , men neeeej! det blir aldrig så.
aja,  nu kommer bilder  =]   pusss / filippa  ♥








Kommentarer
Postat av: mersiha

fiin blogg ;) vad gör du då?

2010-05-16 @ 12:58:39
URL: http://merissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0