jaaaag uppdaterar ! :D

ojsaaan, vi har inte uppdaterat på ett ag så nu gör jag ett eller 2 inlägg ? :)
ida har jag sovit till 20 i 11 kanske, sen kollade jag & mamma film.
 men det började juåska också -.-
& vi skulle kolla match men det var inte så najs väder så vi var osäkra !
 men det lugnade sej så då åkte vi.
funbo vann med 4-0 mot frösunda, fett bra spelat, lollo gjorde 3 mål & moa 1  snygga varooom =D

nu är det ju hockey på tv vilka som vinner brons 2-1 tror jag att det står till sverige,
 sverige dominerar ? (a)
fast dom sov ju typ när tyskland gjorde mål, baaad försvarsspel !? 
aja, felicia & lina har sålt liljekonvalier.
så nu sitter dom & räknar lite pengar ! ska äta tacos sen & sen blire väl bara att ta det lungt & så.
kanske kommer lillajulia hit sen ? det tror jag nog ! har inte mycket mer att säga :)
juste, jag & julia har  tagit ju badat &så , första gången i år för mej + att det var 22 grader .
hihi, puss & kram sålänge / filippa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0