jag har inte skrivit på 1 tag. hihi =D

hejhopp!  det var ett tag sen jag skrev!
valborg var helt najs, fick med mej ett par chinos hem.
jag & simon gick runt ett tag , fikade lite & köpte typ glass.
men han ville inte gå till massa klädesaffärer. så vi drog & kolla på forsränningen.
träffade jättemånga!  skulle vara med emma ,jossan, viktor & jesper. men viktor & jesper kom aldrig -.- diss..
emma & jossan kom , men dom skylle tydligen vara med julia d & några andra.  det ville inte jag. så jag var med min lillebror istället =D    träffade mamma sen, vi gick igenom parken för att jag & simon skulle hem så då skulle vi åt det hållet. sen åkte vi hem & åt massa god mat .. men resten av kvällen fick jag typ tillbringa i sängen -.-
jag hade fått huvudväärck som satan! eftersom att jag druckit för dåligt på stan & för att det var så mycket ljud & konstiga dofter .. =S    sen drog jag & amanda till ett stall där det fans totohästar , tog kort på amanda & en häst. ingen häst ville ju vara med på bild -.- 

idag ska jag gå fixa till chipp & annat kulkulkul! 
så jag kanske skriver mera senare. eller det gör jag nog säkert!
eftersom att våran statistik sjönk från 42 till 10 så är det ju bra att uppdatera så läsarna har nån kull att göra istället för att läsa massa gammalt !  am i right ? =) 
aja, nu kommer bilder (A)
/ filippa


varning för mobilbilder som kan se urdåliga ut (a)  & varning för amandas kanske lakkutbrott på bilden på henne !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0