kobbon + minkbajs

idag åkte vi till kobbon, det är en ö med en pytteliten stuga på som min mormor & morfar äger.
jag orkar inte skriva vad vi gjorde. men när vi kom dit så gick mamma in i stugan & ba... usch usch usch ! så hade några minkar bajsat överallt ! i sängarna på golvet...m.m, så nu fick vi bara städa, eller jag & nadja gjorde ingenting .

sen efter mamma mormor & morfar hade städat skulle vi grilla korv & bananer med choklad ! (min & nikkis favorit !) vi hade med oss engångsgrillar men vi skulle tydligen inte använda dom ;oo men mamma hade ju kastat bajs där vi skulle grilla, höhö.
så jag & nadja ba: jag tänker inte äta några bajskorvar & bananer, hahha kan misstolkas !
så jag & nadja grilla våra korvar & bananer på en engångsgrill :D så dom andra fick äta bajskorvar.

nu ska nadja TYVÄRR iväg till nån kompis villa.. jag vill följa med för jag känner ju några , men vill/vågar ändå inte. så jag stannar hemma & kollar på top model eller nåt sånt ;dd




pussss lina !


Kommentarer
Postat av: nikki

vi måste äta de någon gång hörru! :o ¨

saknar dej älskling, varför kan du inte komma hem? :(<333

2010-05-15 @ 22:45:33
URL: http://nikkiclasson.blogg.se/
Postat av: Linnea

hej. vad fin blogg du har.

kolla gärna in min blogg & kommentera?

tack på förhand / Linnea ! (:

2010-05-16 @ 12:11:37
URL: http://maylinnea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0