pepsi eller cola ?!

heej alla underbara, förut så blogga typ jag ingenting men nu nör vi får några kommentarer så blir det såå roligt !
menmen...idag var jag & köpte nya springarskor, svarta & lite gula, jättesköna iaf,
nu sitter jag i soffan & chattar med några underbara personer ! (a)
 
satt & titta på en sida då kom det här upp, som jag tycker är lite balla !

hahah tänk att vara rädd varje gång man ska ta ketchup ;pp stackars norrmännen ;o


jag skulle spilla varje gång jag skulle ta mjölk ;oo


okej en fråga bara ! ; vad tycker ni ? pepsi eller cola ?

/lina

Kommentarer
Postat av: Felicia

fin blogg! :)

2010-05-14 @ 15:55:30
URL: http://livenligtfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0