U P P D A T E R I N G

GOOOOSH vad länge sen det var vi uppdaterade.
sorry sorry sorry sorry bloggen, jag har inte haft tid & inte line heller tydligen. 
men nu ska vi bli bättre viiiiisst =D  idag vaknade jag jättetidigt ! 
lina bah i fredags: tänk om du kommer vakna jättetidigt då ?
så jag bah: nejnej, jag kommer sova till halv 11 eller mer ! 
så  vaknade jag halv 10, fast jag la kvar ett tag i sängen, för det är vaaarmt.
vi har ganska bra statistik för att inte ha skrivit nåt alls (a) så det är ju naaaaazz.
idag ska jag kolla på gusk-funbo,  go guuuuusk! såkllaaart.

vi spelade ju match igår, mot håbo ett av dom bästa lagen i serien.
& det blev 1-1  litte revanch (?) kan man säga, eftersom att det vart förlust förra gången gusk mötte dom ! =(   fast då spelade inte jag i gusk,  det var moi som gjorde målet =D   + att gusk bredvid oss vann &så med 2-0 . adde tuffingen gjoder båda målen =)   aja, hoppas ni är nöjda med lite uppdatering nu!
ska be lina försöka uppdatera lite också !  hare najs sålänge så berättar jag om matchen sen!
puss & hej leverpastej / filippa ♥


Kommentarer
Postat av: Carina

Tack själv! :-)



Ha en bra söndag!

2010-05-09 @ 10:24:03
URL: http://carinasvardagsbestyr.blogspot.com
Postat av: nour

halllååå eran blogg kom upp på bloggtrafiken när jag track nästa :D<3

2010-05-09 @ 17:38:28
URL: http://nourtanoukhi.blogg.se/
Postat av: lina

haha najjs nour ;DD <3

2010-05-09 @ 19:57:10
URL: http://filippaandlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0