VÄRSTA BÄSTA.

hoppsan vad dålig uppdatering, JAG har inte uppdaterat på en hel vecka ?
thats not me ? :o menmen, har spelat match & vart med molly i helgen.
läs på http://fflippis.blogg.se om helgen.  men vinnst med 7-0 & 3-1 =)
serieledare ohyeeeeeeeeees !

igår vann rätt bidrag i eurovision (?) fett grymt, hennes röst var skön.
men hennes kroppsrörelser var däremot lite fjolliga ?
som lina skrev ↓ så älskar jag & så belgiens bidrag !  
sånna som han borde det finnas fler av, avgudar hans röst.
+ att han var ganska läcker ;} felicia sitter & diggar te tha winnneeer.
aja, jag kanske inte uppdaterar så mycket mer idag !
vi får gäster sen så då ska jag vara sociaaaaaal..
ska &så försäka bli bättre på att uppdatera på denna blogg.
puss / filippa :*




älska ♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0