@filippa in tha houusee yao!

hejtjatjena.  lite baaad uppdatering av oss båda liksom !  skolan har ju gått före hehe.   men faktiskt har vi inte haft tif förns nu, en härlig fredag in the end of the week blir ju fint.  finns inte mycket att säga om skolan idag förutom att jag och jille var kungar på att göra sallad. bättre än cupidos sallader tillochmed.  =D  sen så skulle jag träffa en kompis. men mina bussar krångla så det gick inte !  

sitter med huvudvärk och gör ingenting! mamma har köpt nya skor till mej! låga converse , taaack !  snart fyller jag år också !  mina underbara vänner tänkte ha överaskningsfest för mej imorgon men nu går inte det eftersom att jag ska bort.  så jag missar det och så skulle jag spela massa matcher ! men det går ju inte heller!  fan.  klarar mej nog.

tjarrååå / filippa


fööörsta bilden som existera på bloggen !
(gammaaal)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0