hejsantjenahejtjatjohallojmorsningheyyy !

jag och lina uppdaterar aldrig ! jippiieee vad duktiga :)  ni har missat ganska mycket faktiskt!
jag hoppar på kryckor, för jag tränar alldeles för mycket och då har min fot blivit överbelastad, enligt max är jag klen ! men skadan visar ju även att jag tränar hårt! den är så gått som borta nu iallfall!
cup imorgon! jag ska spela trots att jag är smått handikappad. men jag klarar nog det !  bara jag har en boll vid fötterna går allt jättebra!   

sen har ni inte missat nåt mer , så det var egentligen inte så mycket ! imorgon ska jag och nikki på stan!  grejt mate. då ska jag träna upp min fot så att den kanske blir bra! liksom lediga imorgon! skööönt.  idol nu!  hejdååå / filippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0